ramada brasov

Interviu cu Calin Ioaniciu pentru revista Horeca

Calin Ioaniciu

U.G.: Când s-a deschis Kharma și care este povestea din spatele acestui local?
C.I.: Într-unul dintre cele mai importante locuri din Cluj, Piața Lucian Blaga, Kharma face istorie în HoReCa de peste 10 ani. În tot acest timp a fost un trendsetter în ceea ce privește distracția și petrecerea timpului liber în cele mai bune condiții și într-o atmosferă specială.

U.G.: Prin ce vă diferențiați de restul localurilor din Cluj?
C.I.: Kharma, cu greu o poți descrie “pe scurt, în câteva cuvinte”. Kharma înseamnă un club unde descoperi muzică bună și emoții puternice. Înseamnă deasemenea un lounge chic unde poți savura o cafea bine preparată, unul dintre cocktailurile clasice sau creații proprii, multe dintre ele câștigătoare la competiții de mixologie, dar și preparate culinare de inspirație mediteraneană. În anotimpul cald, Kharma însemnă și o terasă mare, frumoasă și primitoare care îți oferă toate argumentele să revii de fiecare dată când ai ocazia și sa te simți la fel de bine. Kharma nu se diferențiază, Kharma iese în evidență tocmai pentru că este locația completă: club, lounge, cafenea, terasă, restaurant. Kharma există cu scopul de a-ți aminti mereu că ești special și meriți tot ce e mai bun!

U.G.: Se poate vorbi despre un profil a clientului si care este feedback-ul pe care care l-ati primit pana in prezent de la clienti?
C.I.:Mulți dintre clienții Kharma s-au maturizat împreună cu locația, au descoperit-o studenți fiind și au rămas fideli familiei Kharma și peste ani când au devenit “seniori”. Cred că e cel mai bun feedback pe care l-am putea primi.

U.G.: Ce a însemnat anul 2012 pentru tine ca și head batender Kharma?
C.I.:În ceea ce mă privește, pot să spun că anul 2012 a fost foarte împlinit în ceea ce privește rezultatele obținute la competițiile la care am participat: locul 1 la Barmaniada 2012 Mixologie și locul 1 la Smirnoff Bartenders Chalenge. Prin ceea ce fac sper să fiu un model și o sursă de inspirație pentru toți cei care văd bartendingul ca o meserie care cere seriozitate, devotement, muncă și pasiune.

U.G.: Care sunt planurile de viitor? Ce surprize în materie de evenimente, meniu, specialități pregătiți clienților în viitorul apropiat?
C.I.:Kharma a fost a fost punctul de pornire pentru un alt trendsetter al Clujului, mă refer la Obsession Club. Pentru viitorul foarte apropiat sunt pregătite câteva surprize foarte plăcute marca Obsession The Club și Kharma. Viața de noapte se va anima iar datorită Obsession, iar concertele live și evenimentele chic vor reveni pe Terasa Kharma de îndată ce vremea ne va permite.

Leave a Reply

10 + 10 =