ramada brasov

Tiberiu Tihuţ de la Bricks

Bricks-11

Pentru că zilele acestea am lucrat intens la câteva articole pentru revista Horeca România (despre care vă rog să ne permiteți să vă dezvăluim mai multe în săptămânile următoare), printre altele am luat niște interviuri în câteva dintre restaurantele din Cluj.

Despre Bricks a scris și Alexandra aici iar câteva rânduri de la deschidere le-am publicat și eu aici. Pentru că îmi place foarte mult și de fiecare dată îi calc pragul restaurantului cu drag, am stat la discuții cu Tiberiu Tihuţ despre concept și modul în care a fost gândit restaurantul.

De ce ați ales să manageriati restaurantul Bricks? Ce satisfacții vă aduce?

În primul rând este o provocare să lansezi un restaurant cu funcțiuni multiple (a-la-Carte și evenimente) pe o piață aglomerată și să îl poziționezi astfel încât să aduci satisfacție atât clienților, cât și investitorului. Desigur, satisfacțiile personale din această colaborare sunt multiple: posibilitatea de a cunoaște oameni care apreciază calitatea și bunul gust, oameni care își doresc mereu ceva nou, libertatea de a crea produse și servicii inovatoare. Iar la BRICKS mereu venim cu noutăți și surprize plăcute pentru clienții noștri.

Cum vă atrageți clienții? Aveți o modalitate prin care primiți feedback de la ei?

E simplu: ne place să oferim servicii și produse de cea mai înaltă calitate și ne place să solicitam în permanență feedback-ul clienților legat de ceea ce oferim. La BRICKS aducem mereu lucruri noi care, bineînțeles că nu sunt întâmplătoare. Orice modificare, schimbare sau îmbunătățire vine în urma feedback-ului pe care îl primim de la clienți, cules prin comunicare directă în restaurant, feedback card-uri sau comunicare online.

În stilul direct care mă caracterizează, vă voi întreba dacă sunteți încă un restaurant scump în centrul Clujului?

La fel de direct vă voi răspunde că prețurile variază în funcție de meniul ales, costul materiilor prime care intră în componența preparatului final și tehnica de pregătire. Suntem un restaurant accesibil atat în ceea ce privește meniul săptămânal de prânz, care la acest moment se situează la nivelul de 21 de lei pentru două preparate delicioase plus o cafea, cât și în ceea ce privește meniul a-la-Carte, la secțiunile unde materiile prime au prețuri de achiziție rezonabile. Bineînțeles că în Meniul a-la-Carte se regăsesc și preparate din categoria Gourmet, preparate sofisticate, realizate din materii prime mai scumpe, printr-un proces de gătire complicat. Evident ca pentru acestea, prețurile sunt în concordanță directă cu costul. Este normal să existe diferențe de prețuri între preparate pe baza de pui / porc și un preparat din pește oceanic sau mușchi de vită de Argentina cu trufe. Aceeași regulă am aplicat-o și la partea de băuturi, respectiv vinuri, care sunt disponibile într-o largă varietate.

În plus, dorim să promovăm un stil de alimentație sănătos, bazat pe ingrediente de calitate și tehnici de gătit adecvate. În concluzie: Restaurantul BRICKS este unul poziționat corect din punct de vedere al raportului calitate/preț, luând în considerare calitatea materiei prime folosite, savoarea preparatelor, ambianța și serviciile oferite.

Ați constatat în timp o modificare în preferințele clienților? V-ați adaptat la ele?

Da, ne-am adaptat în permanență la ceea ce și-au dorit clienții. E firesc să fie așa, pentru că altfel nu ai cum să-ți păstrezi clientela.

Ce oferă diferit Bricks față de alte restaurante?

BRICKS deține singura terasa suspendată deasupra Someșului din Cluj-Napoca. În plus, la BRICKS avem un spațiu de Social-Club, cu toate dotările necesare organizării unui eveniment (prezentare de companie, prezentare de produs, cocktail, training, anivervare etc.) și, evident, spațiul de restaurant. Echipa de servire BRICKS are un obiectiv clar: mulțumirea clientului este cea mai importantă.

 Sunteți multumiți de modul în care se desfășoară activitatea restaurantului de la deschidere până acum?

Activitatea se desfășoară așa cum ne așteptam pentru primele 6 luni de funcționare. Pregătim etapa a doua în care vom organiza diferite evenimente pentru clienți, evenimente pe care nu le vor putea găsi în altă parte în Cluj. Cu siguranță că vă vom ține la curent!

cu pofta,

Geta Ungurean

Leave a Reply

eighteen + 4 =